نوشته شده توسط : کیم کالا

فروش و پشتیبانی : 09120750932 - 86083705-021

سری سوم از ساعت های هوشمند اپل در کنفرانس جهانی شهریور ماه ۹۶ رونمائی شد، اپل واچ سه که از تکنولوژی های LTE و ۴K پشتیبانی می کند یکی از محصولات خوب اپل در سال جاری بود. Apple Watch 3 با بهره گیری از فناوری LTE کاملا مستقل شده است و دیگر برای استفاده از آن نیازی به اتصال به گوشی نخواهد بود و می توان بصورت کاملا مستقل از آن استفاده کرد، موزیک پخش کرد و تماس های تلفنی برقرار کرد…

شرکت اپل این ساعت را بهترین ساعت مچی هوشمند جهان معرفی کرد و از آن به عنوان ساعت شماره یک جهان نام برد، با ارائه این محصول فروش ساعت مچی هوشمند ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

فروش اپل واچ 3 / ساعت هوشمند اپل

اپل واچ ۳ در مدل های مختلف و اندازه های مختلف عرضه شده است که همه مدل ها از پردازنده بسیار قدرتمند دو هسته ای بر خوردار هستند و نسبت به مدل های قبلی بسیار عملکرد و سرعت خوبی دارند، چیپ به کار رفته در اپل واچ سه W2 نام دارد و از نظر مصرف باطری ۵۰ درصد و از نظر سرعت نیز ۸۵ درصد بهینه تر شده است، باطری Apple Watch 3 سلولی است و می تواند حدودا ۱۸ ساعت باطری را نگهداری کند.

قیمت اپل واچ سه

ساعت هوشمند اپل ۳ در رنگ های خاکستری، طلائی و نقره ای عرضه شده است و تمامی نسخه های از قابلیت سلولی و از یک عدد پیچ تنظیم و یک عدد نمایشگر کاملا اختصاصی explorer بهره برده اند که با استفاده از آنها ارتباط سلولی دستگاه نمایش داده میشود.

شرکت اپل با همکاری شرکت های دیگر در طراحی بند ساعت، توانسته است مدل های مختلفی از بندهای ساعت را معرفی کند، که قیمت های متفاوتی داند.

فروش apple watch 3

قیمت اپل واچ ۳:

apple watch 3 در دو مدل دارای LTE  وبدون LTE عرضه شده است که قیمت آن به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۳۲۹ دلار است، همچنین با عرضه این ساعت، نسخه های قدیمی کاهش قیمت داد و سری اول اپل واچ با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه شد.

به زودی در فروشگاه اینترنتی کیم کالا این ساعت را خریداری نمائید… همزمان با عرضه در ایران

اپل واچ 3

 

 

برای استعلام قیمت و خرید محصول لطفا با شماره تلفن 09120132883 - 09120750932 تماس بگیرید...

 

 

⛔️ کانال تلگرام ما ⛔️ پیج اینستاگرام ما ⛔️ سایت فروشگاهی ما

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با شماره تلفن های 09120132883 - 02186083705 تماس بگیرید...





:: برچسب‌ها: قیمت اپل واچ 3 , خرید اپل واچ 3 , سایت اپل واچ 3 , اپل واچ 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: